Synology Next Business Day és Support Pack bővített garanciával kapcsolatos információk
A hivatalos Synology rendszerépítő partnereknél opcionálisan megvásárolható, bővített garanciát nem a Synology maga, hanem partnere, a komoly ilyen irányú múlttal rendelkező Technogroup nyújtja, akik Ausztria, Németország és Svájc után immár Magyarországon is tudják vállalni a gyors, széleskörű és magas szintű szolgáltatásokat. A Technogroupnál a Synology mellett a legnagyobb szervergyártók (HPE, DELL EMC, IBM, CISCO, Fujitsu, NetApp, Supermicro...) eszközeihez is elérhetők ugyanezek a csomagok.
Termékinformációk:
NBD – következő munkanapi cseregarancia
Ez a szolgáltatásszint megállapodás (SLA) a hibás termék következő munkanapi cseréjét (NBD) tartalmazza, melynek keretében hétfőtől péntekig 7:00 és 20:00 között adható le hibajelentés. Délután 15 óráig leadott hibajelentés esetén tudják a következő munkanapi érkezést biztosítani. Ilyenkor csak az eszköz jön futárral, kiszállás nem történik. Ebben a HDD és SSD nincs benne, arra a Support Pack csomag választandó!
A csomag a vásárlást követő 1 hónapon belül aktiválandó a Technogroup portálján a végfelhasználó által: link
Az 5/13 NBD SLA az alábbi modellekre kérhető:
- DS1621xs+, DS3622xs+, RS820+, RS820RP+, RS1221+, RS1221RP+, RS2421+, RS2421RP+, RS2821RP+
- RS3621RPxs, RS3621xs+, RS4021xs+
- FS2500, FS3400, FS3600, FS6400, SA3400, SA3600, SA6400, UC3200, SA3200D
A NAS-sal egyszerre vásárolt alábbi komponensek is beletartoznak a garanciába:
- RX1217sas
- RX2417sas
- RARG2133DDR4-16GB
- RAMRG2133DDR4-32GB
- M2D18
- M2D20
- E10G18-T1
- E10G18-T2
- E10M20-T1
- RX418
- D4EC-2400-16G
- D4ES01-8G
- RXD1219SAS
- FXC17
- D4ES01-8G
- D4RD-2666-16G
- D4RD-2666-32G
- D4NESO-2666-4G
- D4ECSO-2666-16G
- D4EC-2666-8G
- FX2421
- DX517
- D4EU01-4G
- D4EC-2666-16G
- E10G21-F2
- E25G21-F2
- RX1217
- RX1217RP
Support Pack – támogatási csomag
Az alap a Support Pack standard, mely 2–5 év közötti időtartamban, 500 és 65 000 EUR közötti rendszerértékhez választható.
A rendszer összértékének a NAS és az összes benne található vagy hozzácsatolt részegységnek (merevlemezek, bővítőkártyák, memóriák, bővítőegységek) együttes bekerülési értéke számít, ami euróban van megadva.
A szolgáltatásszint (SLA) 3 féle lehet:
- 7/24 rendelkezésre állású, 4 órás kiérkezéssel
- 5/13 rendelkezésre állású, 4 órás kiérkezéssel
- 5/13 rendelkezésre állású, NBD kiérkezéssel
Az 5/13 SLA keretében hétfőtől péntekig 7:00 és 20:00 között adható le hibajelentés. Délután 15 óráig leadott hibajelentés esetén tudják a következő munkanapi érkezést biztosítani.
Itt (a POB opció kivételével) szerviztechnikus is érkezik a vállalt időn belül, kivéve, ha csak merevlemez meghibásodásáról van szó, akkor elképzelhető, hogy csak az alkatrészt küldik.
A csomag a vásárlást követő 1 hónapon belül aktiválandó a Technogroup portálján a végfelhasználó által: link
Opciók:
- DMR (Defective Media Retention) – hibás adathordozó visszatartás
- OWB (Labour Only) – csak szerviz biztosított, az alkatrészt az ügyfél biztosítja
- POB (Parts Only) – csak az alkatrész biztosított, technikus nélkül
Support Pack kombinációk és termékkódok:
- DMR (DMSSP)
- Standard (SSP)
- POB DMR (DMPOSSP)
- OWB DMR (DMOWSSP)
- POB (POSSP)
- OWB (OWSSP)
Post Warranty
Az alap Support Pack az 5 éven túl a Post Warranty csomaggal hosszabbítható: 1 vagy 2 évvel, 500 és 45 000 EUR között, több lépcsőben. Ez a csomag használt rendszerekhez is igényelhető, de előzetes konzultáció és jóváhagyás szükséges.
Üzleti feltételek:
Support Pack és NBD csomag csak új NAS-sal és komponensekkel egyidőben vásárolható (kivéve Post Warranty csomag). Minden rendszerhez külön csomag vásárlása szükséges.
Technogroup technikai segítségnyújtás: link
|