login:   jelszó:


új regisztráció :: elfelejtett jelszó
Címlap     Hírek     Rendeléseim     Számláim     Profilom     Árlista     Marketing     Kapcsolat     Viszonteladói feltételek



Hírek




Synology extra garancia opciók újra!


[2021-06-10]

A rövid életű, gyártótól független Express Care Pack garanciaopció után a Synology választása ezúttal a komoly múlttal rendelkező Technogroup-ra esett, akik mostantól Magyarországon is kínálják szolgáltatásukat. Az eddigi 14 helyett immár 1300+ soros árlista több mint bőséges. Nem csak hardver NBD van 7 típushoz 2 hosszban, mint eddig, hanem sokkal összetettebb. De segítünk, hogy ne vessz el benne!

2022. januári frissítés:

  • Készült egy, az ügyfelek számára linkelhető Next Business Day és Support Pack általános információkat tartalmazó oldal: link...
  • Az árlistához új NDB termékek lettek hozzáadva: RS1221+, RS1221RP+, FS2500, DS3622xs+
  • A promótálást elősegítő email aláírás és banner letölthető a weboldalunk Marketing menüpontjában: link...

 

Tavaly februárban indult a nagyobb Synology RackStation modellekhez az Express Care Pack garancia opció, ezt a gyártótól függetlenül – de felhatalmazásukkal természetesen – egy lengyel cég biztosította.

Év végére szép csendben a szerződést felbontották és új partnert kerestek. Másodjára a gyártó választása a komoly múlttal rendelkező Technogroup-ra esett, akik Ausztria, Németország és Svájc után Magyarországon is kínálják a korábbinál jóval gyorsabb, kiterjedtebb körű és magasabb szintű szolgáltatást. A cég a Synology mellett az összes nagy szervergyártó (HPE, DELL EMC, IBM, CISCO, Fujitsu, NetApp, Supermicro…) eszközeihez is nyújtja ugyan ezeket a szolgáltatásokat, így biztosak lehetünk benne, hogy jó kezekben került.

Az eddigi 14 helyett immár 1300+ soros árlista több mint bőséges. Nem csak hardver NBD van 7 típushoz, 2 hosszban mint eddig, hanem sokkal összetettebb. Jelenleg 17 típushoz van 5 éves hardver NBD (tehát 3 éves már nincs) – amik a webshopban mint termék el is érhetők a NAS kiegészítők / GARANCIÁK menüpontban –, ez az egyszerűbb rész, ez megegyezik az eddigi ECP-vel.

Ehhez fix 5/13, NBD SLA jár és az alábbi modellekre kérhető: (a lista modellváltáskor frissül)

  • DS3622xs+, RS822+, RS822RP+, RS1221+, RS1221RP+, RS2421+, RS2421RP+, RS2821RP+
  • RS3621RPxs, RS3621xs+, RS4021xs+
  • FS2500, FS3410, FS3600, FS6400, SA3400, SA3600, UC3200, SA3200D, HD6500

Az 5/13 SLA keretében hétfőtől–péntekig 7:00 és 20:00 között adható le hibajelentés. Délután 15 óráig leadott igény esetén tudják a következő munkanapi érkezést biztosítani. Ilyenkor csak az eszköz jön futárral, technikus kiszállás nem történik. Ebben a szolgáltatásban a HDD és SSD természetesen nincs benne, arra ott a Support Pack!

A vásárlás után 1 hónapon belül aktiválandó a Technogroup honlapján a vevő által.

Akinek némelyik drágának tűnik az előzőhöz képest ne feledjük, hogy az alábbi – adott NAS-hoz kapcsolt, vagy benne lévő  – komponensek is beletartoznak a garanciába!

  • RX1217sas
  • RX2417sas
  • RARG2133DDR4-16GB
  • RAMRG2133DDR4-32GB
  • M2D18
  • M2D20
  • E10G17-F2
  • E10G18-T1
  • E10G18-T2
  • E10M20-T1
  • RX418
  • D4EC-2400-16G
  • D4ES01-8G
  • RXD1219SAS
  • FXC17
  • D4ES01-8G
  • D4RD-2666-16G
  • D4RD-2666-32G
  • D4NESO-2666-4G
  • D4ECSO-2666-16G
  • D4EC-2666-8G
  • FX2421
  • DX517
  • D4EU01-4G
  • D4EC-2666-16G
  • E10G21-F2
  • E25G21-F2

 

Az on-site Support Pack kicsit nagyobb falat.

Az alap Support Pack 2–5 év közötti időtartamban, 500 és 65000 EUR közötti rendszer értékhez választható.
A rendszer értékének a NAS, merevlemezek, bővítőkártyák, memóriák, bővítőegységek, tehát mindennek az együttes bekerülési értéke számít. Ez EUR-ban van megadva.

Opciók:

  • DMR (Defective Media Retention) – Vagyis hibás adathordozó megőrzésének a joga, amikor az ügyfélnél maradhat a NAS-ból kiszedett hibás adathordozó, így kényes adatok esetén nem kell azt a kezükből kiadják.
  • OWB (Labour Only) – Csak a szerviztechnikust biztosítják, az alkatrészt az ügyfélnek kell megoldania.
  • POB (Parts Only) – Csak az alkatrész biztosított, technikus nélkül. Ez azoknak a cégeknek praktikus, akiknek van ilyen jellegű  saját szervizszolgáltatása, és így elég csak a hardver biztosítását kérni, majd a saját szervizzel karöltve kínálni azt az ügyfélnek.

Ezek kombinálásával tehát az alábbi variációk jöhetnek létre:

  1. DMR (DMSSP) +15%
  2. Standard (SSP) 0
  3. POB DMR (DMPOSSP) -8%
  4. OWB DMR (DMOWSSP) -8%
  5. POB (POSSP) -20%
  6. OWB (OWSSP) -20%

Az ár is így csökken lefelé. A nagyságrendi %-os különbségek egy 3000 EUR rendszerértékű, 2 éves, NBD 5/13 SLA példa esetét tükrözik a standard SP-hez képest.

A 3. verzió az on-site Post-Warranty, ez az alap Support Pack-et hosszabbítja 5 éven túl, további 1 vagy 2 évvel, 500 és 45000 EUR között, szintén több lépcsőben. Természetesen ez használt rendszerekhez is igényelhető, de konzultáció szükséges.

A szolgáltatásszint (SLA) mindegyiknél 3 féle lehet:

  • 7/24 rendelkezésre állású, 4 órás kiérkezéssel
  • 5/13 rendelkezésre állású, 4 órás kiérkezéssel
  • 5/13 rendelkezésre állású, NBD kiérkezéssel

És természetesen az ár is így csökken lefele.

Az 5/13 SLA keretében hétfőtől–péntekig 7:00 és 20:00 között adható le hibajelentés, a 7/24 gondolom nem szorul magyarázatra.

Itt (a POB kivételével) szerviztechnikus is érkezik a vállat időn belül, kivéve ha csak merevlemez meghibásodásról van szó, akkor elképzelhető, hogy csak az alkatrészt küldik. A csomag 3 hónapon belül aktiválandó a Technogroup honlapján a végfelhasználó által.

Első nekifutásra ha valaki nem dolgozott még ilyenekkel bonyolultnak tűnhet, de érdemes kiajánlani az ügyfeleknek a NAS mellé, hisz komoly biztonságérzetet ad, és a komplex prémium szolgáltatás érzését. Főleg most, hogy a Synology szerviz az EU-n kívül ragadt, és emiatt a vámügyintézéssel megnövekedtek az RMA és SRS ügyintézési idők, komoly létjogosultsága van.

Érdemes az ügyfeleket megismertetni a rendelkezésre állás és az RTO fogalmával is, és ha nincs hardver backup (SHA klaszter), vagy a felhasználás körülményei indokolják, akkor melegen ajánlani nekik ezeket az opciókat.

A termékeken igen szép árrés érhető el, érdemes tehát némi energiát belefektetni az értékesítésébe!

Az ajánlott végfelhasználói árakat is tartalmazó táblázat letölthető az Árlista menüpontban.

Ez egyelőre csak a standard SP (így is több mint 200) tételeit tartalmazza, a garancia utánit (PW) és az extra opciókat nem. Ez utóbbiak árazásban/rendelésében vagy további kérdés esetén én segítek a bondar.balazs@neon-multimedia.hu email címen.

 A Technogroup Synology Support Pack honlapja: link



Az itt megjelent hírek kizárólag viszonteladóink tájékoztatására szolgálnak, és csak számukra elérhetőek. Végfelhasználók felé az itt olvasott információk továbbítását szigorúan tiltjuk mindaddig, amíg azok a gyártói oldalon publikussá nem válnak!
A hírekben és a honlap bármely egyéb oldalán található viszonteladói árak üzleti titoknak minősülnek, azokat harmadik fél számára tilos kiadni!

Synology Dune HD ComfortClick Aeotec Goovis Passzív 3D NUKI Hikvision Sonnet Arylic Heatit Doorbird HELTUN IMPERIAL WiiM TELESTAR

NEON MULTIMEDIA KFT. – HUNGARY © Minden jog fenntartva!
.