Synology extra garancia opciók újra!
[2021-06-10]
A rövid életű, gyártótól független Express Care Pack garanciaopció után a Synology választása ezúttal a komoly múlttal rendelkező Technogroup-ra esett, akik mostantól Magyarországon is kínálják szolgáltatásukat. Az eddigi 14 helyett immár 1300+ soros árlista több mint bőséges. Nem csak hardver NBD van 7 típushoz 2 hosszban, mint eddig, hanem sokkal összetettebb. De segítünk, hogy ne vessz el benne!
2022. januári frissítés:
- Készült egy, az ügyfelek számára linkelhető Next Business Day és Support Pack általános információkat tartalmazó oldal: link...
- Az árlistához új NDB termékek lettek hozzáadva: RS1221+, RS1221RP+, FS2500, DS3622xs+
- A promótálást elősegítő email aláírás és banner letölthető a weboldalunk Marketing menüpontjában: link...
Tavaly februárban indult a nagyobb Synology RackStation modellekhez az Express Care Pack garancia opció, ezt a gyártótól függetlenül – de felhatalmazásukkal természetesen – egy lengyel cég biztosította.
Év végére szép csendben a szerződést felbontották és új partnert kerestek. Másodjára a gyártó választása a komoly múlttal rendelkező Technogroup-ra esett, akik Ausztria, Németország és Svájc után Magyarországon is kínálják a korábbinál jóval gyorsabb, kiterjedtebb körű és magasabb szintű szolgáltatást. A cég a Synology mellett az összes nagy szervergyártó (HPE, DELL EMC, IBM, CISCO, Fujitsu, NetApp, Supermicro…) eszközeihez is nyújtja ugyan ezeket a szolgáltatásokat, így biztosak lehetünk benne, hogy jó kezekben került.
Az eddigi 14 helyett immár 1300+ soros árlista több mint bőséges. Nem csak hardver NBD van 7 típushoz, 2 hosszban mint eddig, hanem sokkal összetettebb. Jelenleg 17 típushoz van 5 éves hardver NBD (tehát 3 éves már nincs) – amik a webshopban mint termék el is érhetők a NAS kiegészítők / GARANCIÁK menüpontban –, ez az egyszerűbb rész, ez megegyezik az eddigi ECP-vel.
Ehhez fix 5/13, NBD SLA jár és az alábbi modellekre kérhető: (a lista modellváltáskor frissül)
- DS3622xs+, RS822+, RS822RP+, RS1221+, RS1221RP+, RS2421+, RS2421RP+, RS2821RP+
- RS3621RPxs, RS3621xs+, RS4021xs+
- FS2500, FS3410, FS3600, FS6400, SA3400, SA3600, UC3200, SA3200D, HD6500
Az 5/13 SLA keretében hétfőtől–péntekig 7:00 és 20:00 között adható le hibajelentés. Délután 15 óráig leadott igény esetén tudják a következő munkanapi érkezést biztosítani. Ilyenkor csak az eszköz jön futárral, technikus kiszállás nem történik. Ebben a szolgáltatásban a HDD és SSD természetesen nincs benne, arra ott a Support Pack!
A vásárlás után 1 hónapon belül aktiválandó a Technogroup honlapján a vevő által.
Akinek némelyik drágának tűnik az előzőhöz képest ne feledjük, hogy az alábbi – adott NAS-hoz kapcsolt, vagy benne lévő – komponensek is beletartoznak a garanciába!
- RX1217sas
- RX2417sas
- RARG2133DDR4-16GB
- RAMRG2133DDR4-32GB
- M2D18
- M2D20
- E10G17-F2
- E10G18-T1
- E10G18-T2
- E10M20-T1
- RX418
- D4EC-2400-16G
- D4ES01-8G
- RXD1219SAS
- FXC17
- D4ES01-8G
- D4RD-2666-16G
- D4RD-2666-32G
- D4NESO-2666-4G
- D4ECSO-2666-16G
- D4EC-2666-8G
- FX2421
- DX517
- D4EU01-4G
- D4EC-2666-16G
- E10G21-F2
- E25G21-F2
Az on-site Support Pack kicsit nagyobb falat.
Az alap Support Pack 2–5 év közötti időtartamban, 500 és 65000 EUR közötti rendszer értékhez választható. A rendszer értékének a NAS, merevlemezek, bővítőkártyák, memóriák, bővítőegységek, tehát mindennek az együttes bekerülési értéke számít. Ez EUR-ban van megadva.
Opciók:
- DMR (Defective Media Retention) – Vagyis hibás adathordozó megőrzésének a joga, amikor az ügyfélnél maradhat a NAS-ból kiszedett hibás adathordozó, így kényes adatok esetén nem kell azt a kezükből kiadják.
- OWB (Labour Only) – Csak a szerviztechnikust biztosítják, az alkatrészt az ügyfélnek kell megoldania.
- POB (Parts Only) – Csak az alkatrész biztosított, technikus nélkül. Ez azoknak a cégeknek praktikus, akiknek van ilyen jellegű saját szervizszolgáltatása, és így elég csak a hardver biztosítását kérni, majd a saját szervizzel karöltve kínálni azt az ügyfélnek.
Ezek kombinálásával tehát az alábbi variációk jöhetnek létre:
- DMR (DMSSP) +15%
- Standard (SSP) 0
- POB DMR (DMPOSSP) -8%
- OWB DMR (DMOWSSP) -8%
- POB (POSSP) -20%
- OWB (OWSSP) -20%
Az ár is így csökken lefelé. A nagyságrendi %-os különbségek egy 3000 EUR rendszerértékű, 2 éves, NBD 5/13 SLA példa esetét tükrözik a standard SP-hez képest.
A 3. verzió az on-site Post-Warranty, ez az alap Support Pack-et hosszabbítja 5 éven túl, további 1 vagy 2 évvel, 500 és 45000 EUR között, szintén több lépcsőben. Természetesen ez használt rendszerekhez is igényelhető, de konzultáció szükséges.
A szolgáltatásszint (SLA) mindegyiknél 3 féle lehet:
- 7/24 rendelkezésre állású, 4 órás kiérkezéssel
- 5/13 rendelkezésre állású, 4 órás kiérkezéssel
- 5/13 rendelkezésre állású, NBD kiérkezéssel
És természetesen az ár is így csökken lefele.
Az 5/13 SLA keretében hétfőtől–péntekig 7:00 és 20:00 között adható le hibajelentés, a 7/24 gondolom nem szorul magyarázatra.
Itt (a POB kivételével) szerviztechnikus is érkezik a vállat időn belül, kivéve ha csak merevlemez meghibásodásról van szó, akkor elképzelhető, hogy csak az alkatrészt küldik. A csomag 3 hónapon belül aktiválandó a Technogroup honlapján a végfelhasználó által.
Első nekifutásra ha valaki nem dolgozott még ilyenekkel bonyolultnak tűnhet, de érdemes kiajánlani az ügyfeleknek a NAS mellé, hisz komoly biztonságérzetet ad, és a komplex prémium szolgáltatás érzését. Főleg most, hogy a Synology szerviz az EU-n kívül ragadt, és emiatt a vámügyintézéssel megnövekedtek az RMA és SRS ügyintézési idők, komoly létjogosultsága van.
Érdemes az ügyfeleket megismertetni a rendelkezésre állás és az RTO fogalmával is, és ha nincs hardver backup (SHA klaszter), vagy a felhasználás körülményei indokolják, akkor melegen ajánlani nekik ezeket az opciókat.
A termékeken igen szép árrés érhető el, érdemes tehát némi energiát belefektetni az értékesítésébe!
Az ajánlott végfelhasználói árakat is tartalmazó táblázat letölthető az Árlista menüpontban.
Ez egyelőre csak a standard SP (így is több mint 200) tételeit tartalmazza, a garancia utánit (PW) és az extra opciókat nem. Ez utóbbiak árazásban/rendelésében vagy további kérdés esetén én segítek a bondar.balazs@neon-multimedia.hu email címen.
A Technogroup Synology Support Pack honlapja: link
Az itt megjelent hírek kizárólag viszonteladóink tájékoztatására szolgálnak, és csak számukra elérhetőek. Végfelhasználók felé az itt olvasott információk továbbítását szigorúan tiltjuk mindaddig, amíg azok a gyártói oldalon publikussá nem válnak! A hírekben és a honlap bármely egyéb oldalán található viszonteladói árak üzleti titoknak minősülnek, azokat harmadik fél számára tilos kiadni!
|